Onsdag

Då var sista skriftliga nationella klar då. Känns bra men endå inte. Min magkänsla säger att de inte gick nå bra. Det är bara att återstå och se! Skoldagen var rätt skönt, innan lunch var det bara nationella, sen No på eftermiddagen. Vi skulle labborera. Idag ett tomtebloss. Jag jobbade tillsammans med Elin och det gick galant! Sista typ halvtimmen skulle vi gå ut och lära oss att släcka eld med brandsläckare. Och den ute vistelsen slutade roligt kan jag säga!
Efter skolan då, då gick Elin och Anna för att klippa sig, Elin skulle också färga håret. Fick se det för en timme sen i webben och det ser brunt ut! SKIT SNYGGT BABE!
Annars har jag varit med min käraste Per på söderG. UNDERBART!
Nu blir det badtime här på SG!

Kommentarer
Postat av: eg

Tack stumpis ;) men jag tycker fortfarande att det är för mörkt.... <3

2010-03-24 @ 21:32:08
URL: http://elingu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0