Skolan är igång... igen

En lång första dag. Åh va jag skulle vilja ha mer lov! Om en vecka har vi första nationella i engelska också. Vilket jag är otroligt nervös inför! Annars gick skoladagen bra, rätt lugnt endå..

I hallen har jag hunnit vara också. Första träningen med laget sen sportlovet, kändes underbart. Älskar verkligen vårat lag. Finns inget bättre! Imogon väntar en ny träning, då kanske inte lika JOBBIG fys som vi hade idag. Herrigud, jag trodde jag skulle dö. Först jogga vi bara lite, boxing, lite ben styrka och sen kom det jobbiga. Vi pulsade i snö. Första och sista gången säger ja bara!

Nej nu ska jag sätta igång med mina sysslor. BYE!


Kommentarer
Postat av: Jessica

haha... känns som om alla fått vara med om den där pulsningen snart.. ;) samma tränar kanske? haha

2010-03-08 @ 22:34:30
URL: http://chessicaa.blogg.se/
Postat av: MKL

Nej, den här gången var det Ingse som körde våran fys;)

2010-03-08 @ 23:24:17
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0