Träning är kul

Jag kom precis hem ifrån hallen. Jag Elin och Elin tränade. Det var meningen att vi tre bara skulle köra tillsammans, men så när vi kom till hallen hade pojkar93 också träning. Så varför inte träna med dom tänkte vi? Jo så det gjorde vi, dom hade nämligen bara fem egna spelare, så det blev väl perfekt när vi kom in och hjälpte till som styrkor... ;-) Sen körde vi även styrka, då tillsammans med Miranda, Anna och Jessica. Grymma tjejer!

Snart är väl meningen att jag ska till Per. När han blir klar i gymmet. Kanske blir övernattning på söderg då;-)

Juste, Miranda Larsson ska iväg till götet imorgon och slåss om gymnasie plats. Så lycka till tjejen!


Tjejmilen 2009 tillsammans med nästan hela laget, jobbigt men kul! Elin Fanny och jag kom faktiskt in på en tid under 55minuter, som var vårt mål. Äckligt trött var man efter den en mils rundan kan jag säga er... ;-)


Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

Weeeiii! Vi brudar är värsta biffarna! :)

2010-03-02 @ 20:15:21
Postat av: Miranda

Tack Matilda hihi, <3

2010-03-02 @ 22:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0