Underbar är bara förnamnet

Ja du är underbar, och gör verkligen mig så glad och lycklig. Lycklig över att du är min. Per Du är bäst! 367255843!

Ja annars har min dag flytit på som den ska, eller rättare sagt så som den brukar göra. Rätt skönt i skolan nu för tiden faktiskt. Vi har inte så mycket läxor, mest bara till proven som vi har. Så de är chill ;-).
Efter skolan så var det som alla andra tisdagar träning. Idag var Elise och Ehster med och tränade, hoppas ni tyckte de var kul!

Imorgon blir det halv dag nationellaprov och sen halvdag NO. Efter skolan ska Anna och Elin klippa sig, Elin ska färga sitt kycklig hår också så jag tänkte stanna är ett tag och checka hur resultatet blir. Sen blir det Per, efter hans kvartssamtal... Humm hur kommer de gå? ;)

Nu är det mat som står på listan, sen tv-time som sleeeeeeeeeptime!  


Kommentarer
Postat av: al fadji

vad är efternamnet då?

2010-03-23 @ 20:49:17
Postat av: Elise

Ja det var jätte kul, hoppas det blir fler gånger ;) lycka till på nationella i morn då! :)

2010-03-24 @ 00:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0