HURTGUBBAR...

Ja, så kallade Louise Leif Wallmo oss för idag. Jag, Elin och Anna stack nämligen ur och sprang, sen körde vi fys inne. Faktiskt jävligt skönt att ha det gjort nu, slipper man tänka på det. ;-)
Idag har jag och Elin också haft de muntliga nationella. Gick verkligen PISS dåligt. Verkligen! Men so what?


Ikväll blir de myskväll med brudsen, vi ska iallfall göra iordning fruktsallad och mysa lite framför en film kanske? Senare vet vi inte än. Träffa Madde får vi göra då också. Haha vi har mycket att prata om!

Sitter föresten vid våran gamla data, har inte suttit vid den på kanske ett halv år. Känns jätte tokigt med så här stora klumpiga tanientbord. Men iallfall så hittade jag alla gammla bilder, guu vilka minnen!


HAHA


Kommentarer
Postat av: eg

MINNEN med stora bokstäver. Man längtar nästan tillbaka lite. Underbara tider. Fast den här sommaren kommer bli minst lika bra! Det ska vi se till;) ♥♥♥

2010-05-07 @ 15:42:02
URL: http://elingu.webblogg.se/
Postat av: maddelito

Hemska bilder!! :D

aa ikväll hoppas jag också att vi träffas! =)

2010-05-07 @ 16:57:03
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Gud vad gamla bilder :D <3

Fan tilla vi måste leka snart!!! :D

2010-05-16 @ 19:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0