if we were here

Kom hem ifrån hallen för ett tag sen, har setat och kollat trim SM, faktiskt roligt att kolla på. Kan ju säga att jag är totalt såld på Avatar seen igår kväll. Ja, kvällen blev kanske inte direkt som tänkt, men den blev lyckad! Vi bestämde oss för att åka och hyra film, vi tjejer då och mamma. Vi skulle ha kollat på den blå lagunen, men den fanns inte så vi slumpade en fim och de blev Avatar. Grymt fin film!

Ja nu orkar ja inte skriva mer, och ni orkar inte läsa min über dåliga blogg;) SEE YAH


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillade kvällen igår!!

Och jag älskar att läsa din Über dåliga blogg! :D haha

<33333<3333<3333<3333

2010-05-14 @ 21:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0