klart

Kom på att vi är klara med ALLA nationella nu! Iallfall jag. Och de är ju underbart! Nu är de bara en massa inlämningsuppgifter kvar, dom gillar vi inte kan jag säga. För jag är en sån person som alltid vill göra sakerna i sista hand, och tillslut blir det inte av... Aja, bara ynka en månad kvar nu, fyfan så skönt!

Våran första 'träning' hade vi idag, vi hade mest genomgång om sommarfysen sen lite om pulsklockor, så nu har vi testat do, och dom är skit roliga. Haha skämt och sido. Efter all genomgång och lie joggning stack jag Elin Elin Jossan och Anna ut på en till liten kortare runda. Och de var urskönt!

Nej nu ska jag gå till säng. Har inte gjort så mycke den här kvällen. Godnatt!


NU ÄR ALLT KLART! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0