SS

Mamma är på musträff, pappa är på herr middag, jag kom nyss hem. Hem till två små systrar, en som vunnit två av tre grenar i SigtnaKampen, i längdhoppet så kom hon två då hon förlora med EN centimeter. Agnes, hon är duktig hon! När jag var liten höll ja också på med det där, kom trea i tre år. Fanny gjorde det också, vann två gånger. Haha så jag blir nog sämst i familjen ;-)

Gårdagen spenderades hos Elin, mysigt med tjejerna, sen kom på så vi åkte till honom och sov. wonderful.
Nu ligger syskonskaran och kolla på SM finalerna i handboll, sen måste jag tatag i min pluggning!


Kommentarer
Postat av: madde

mycket mysigt!! :D

Agnes den coolingen, hon är heelt överlägsen! =)

2010-05-08 @ 19:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0