Vad fan gör jag här liksom?

Känns nästan lite konstigt att logga in och vilja skriva några rader... Cuandocuando, nu är jag här och vill skriva av mig lite grann.

Mina dagar på jorden milkyway rullar på gr8 som fan! Allt känns så jävla underbart nu när skolan börjar närma sig sitt slut. Btw, mycket frågor kring den 4:e juni. Då vi går ut den nionde klassen på Skolan Bergius. Kommer vi ha en 'slut bal'? Eller bara en liten middag? Va fan händer sen på kvällen? Va ska jag ha på mig?... Men eftersom att denna skolan är så minimalt liten och bara har tre niondeklasser så kommer de säkert inte bli någon bal, så den frågan kanske man kan stryka över..(?) Dagen efter skolavslutningen fyller självaste jag år, och dagen efter det firar jag och min underbara pojkvän ett helt år tillsammans. Så de tre dagarna kommer bli en riktig lyckamaraton!

Nej fy helskotta va jag vill ha sommarlov nu! Längtar så jag nästan spricker. Mellanvarma kvällar tillsammans med dom bästa, soliga dagar på särsta, moppeturer med allesammans. NEJ JAG ANROPAR SOMMAR NU!

Här kommer lite bilder som en sammanfattning av mina dagar...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0