En hel Att-bara-vara-hemma-Dag... SKÖNT

Jag väcktes av Fannys sms då ja åkte till stationen och hämtade busskortet jag skulle låna. Hon är bara för söt hon! Jag trodde det var som våra vanliga busskort att man kunde använda dem hur mycke som hellst, men nej hon hade ett tjugo resors kort... Jag har lite dåligt samvete så ja tror ja betalar igen henne!
Idag har jag varit ute och gått för ovanlighetens skull. Hur skönt som helst att gå själv och bara få rensa skallen lite grann. Jag ska snart hoppa in i duschen och stå där ett jävla bra tag. Sen ska ja stor städa mitt rum. Då menar ja verkligen stor städa. jag ska rensa alla kläder ja slängt ut från garderoben och nytt ska in. Bland annat så ska ja nog ta och beställa hem det här:
Den här är min idag!
Och mycket mer, ja ska ta och handla upp min sommarjobbs pengar tror jag, för att ja kommer inte kunna hålla mig tills julafton.. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0