men kan man lita på nån i världen

Fel skrivet av mig igår, vi hade inte match mot uppland, det har vi om en vecka. Men därimot har vi match mot Finlands landslag imorgon vid halv sju tror jag :)
Kom nyss hem ifrån träningen, två timmars så nu väntar duschen. Det får tyvärr inte bli en lång dusch för att jag måste verkligen plugga. Bokanalys som ska vara inne före klockan tolv idag. Hejamatilda. Där för får jag inte gå och kolla på Pers match idag, det bukar ju vara en tradition att vara i pinbackshallen klockan åtta, men icke.
Imorgon väntas tjejkväll tror jag, mysigt!

Kommentarer
Postat av: eling

Du kan alltid lita på mig! <3

2010-11-11 @ 21:24:29
URL: http://elingu.webblogg.se/
Postat av: Miranda B

Va söta vi är! :) <3

2010-11-12 @ 17:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0