slappt

Good evning Bitches!
Efter skräckisen vi såg så är man lite små rädd för vad man än gör. Igår när jag var hemma hos Peris gick ja på toa, och kom plötsligt på att de kanske kunde hoppa fram en demon och bita mig så ja sprang in till pers rum där han då satt på sängen, hans kommentar var: Fan va du är myskisk...
Idag har varit en skön degar dag, välbehövligt. Jag och Fanny ligger i sängen här och är rastlösa, jag vill ha mat!
För övrigt så slängde jag ut alla mina kläder på golvet här om dagen då ja inte hittade mitt skärp. Det är spårlöst borta, as konstigt. Så Just nu ligger ALLA mina kläder i en svart sopsäck och på golvet. Jag har insett att ja behöver åka och handla nytt. Är nästan trött på varenda klädesplagg jag äger.
Ja så här töntiga är vi... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0