konnupipen

Känner att ett höstlov kommer innerligt lägligt. Kommer bli så underbart skönt att få soooova ut, fast bara på rygg och sidan. Mohaha..
Den här månaden kommer jag ligga på - när de gäller pengar, det är verkligen inte så bra  att studiebidraget kommer den 30:de... För det är mycket pengar jag behöver lägga ut den här månaden.
Min 'lilla' Pipen kom nyss in till mig och visar sina stora hundögon och vill hoppa upp i sängen.. Det är svårt att få ett bra kort på den hunden, han tror själv att han är jätte liten och rör sig med sina stora rörelser... Han är söt han.

Kommentarer
Postat av: madds

världens bästa pipen! :D haha

Konnupipen! GILLAR'T

2010-10-28 @ 22:31:01
URL: http://madds.soclog.com
Postat av: ElinG

PIIIIPEN :D

2010-10-30 @ 18:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0