my weekend..

.......har varit lugn, skön och alldeles underbar. Fredagen var soft i skolan, därimot var fotbollen vild efter skolan. Fight..
Senare mot kvällen kom Peris, vi åkte rätt sent och köpte godis med min supersnabbamotormoped. Laddade ner The Killers som äntligen har kommit ut på tankafetast. Men de var en liten besvikelse faktiskt, den var inte så bra som den verkade på trailern. Jag somnade rent ut sagt. Som tur va i min älsklings famn.
Lördagen blev tidig, klockan åtta var de dax för att gratta min kära mamms. Av Fann fick hon tre par jätte fina handgjorda örhängen, av ag kan man säga att hon fick ett par ulltofflor och av mig och pappsen fick hon ansiktsbehandling, piling, ögonbryns makeover och frans färgning... På dagen fick jag träffa lilla Cillen, sötare beebis växer inte på träd. Och senare mor kvällen hade vi en jätte mysig kväll hos mormor och morfar. Jag älskar min familj...
Och så till idag, jag vaknade upp med ett leende på läpparna när jag reflekterade att jag inte hade någon kudde, sa det till per som låg på soffan och han sa nåt liknande, kom vi delar. Han är min gooaste ägodel!
Matchen vill jag inte prata om, den sööög. Just en heldag med systrarna Gustafsson har det varit idag, ur mysigt. Vi har planerat mycke!
Nu senare mot kvällen har jag bara stor myst med la familia, min mamma slutar aldrig förvåna mig, när jag kom hem hade hon köpt ett par hel fräcka gummistövlar, ska nog ha dom imorgon i skolan och sen vill hon komma överens om en deal. I LOVE IT!
Grattis till er som läst all of this!
Min lördags outfit:
Lång tröja med smalt brunt skörp runt midian, min lovely väska, min gamla halsduk och min älskade stylade skinnjacka med lockigt hår och boots!

Kommentarer
Postat av: madds

hahah jag älskar hur du stavar till piling! haha :D

Underbar söndag! haha

2010-10-25 @ 08:38:25
URL: http://madds.soclog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0