sexton månader och jag blir bara kärare för varje gång jag träffar killen

Yes idag har jag och Peris varit ett offentligt par i sexton månader. Det är ganska länge om man tänker ett tag på det..

Har stor städat mitt rum nu, förutom garderoben då. Jag älskar mitt rum, vet inte varför men jag trivs så bra här att jag nästan börjar tvivla på min kommande friggebod... Nej men gu så mysigt de skulle vara med någonting mer eget. Skön också..

Nu ska jag faktiskt plugga lite matematik i en timme sen kommer Per och Ingela och hämtar mig.

Det här pusslade jag ihop under min städning!

Det här var då det jag skulle ha skrivit igår, eller a jag gjorde det. Men så plötsligt så gick det inte all publicera! Men bättre sent än aldrig..

IDAG, nu ska jag packa min väska för att åka upp till Eurostop, sen direkt till träning och sedan vidare till Ishallen. SEEU



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0