take me to another place

Nu har den två timmars långa historia lektionen börjat. S.u.c.k. Det är inte precis mitt favoritämne..
Träningen idag var den skönaste på länge, den roligaste på länge för den delen också. Vi hade lekar, badminton och massage/avslappning. Sköjnt! På tal om badminton, jag och Anna ägde verkligen! Efter träningen fick vi också reda på att vi har två hela lediga sovmornar nästa vecka! Helt unbelivable men sant! De andra tre dagarna ska vi först ha med Mats och hans övningar, sen ska vi simmar de fyra simsätten klockan sju i väsby och sen ska vi vara på sats och köra spinning eller cirkelbana..
Nu är vi i familjen klara med mammas present också, jag tror faktiskt hon kommer bli nöjd :D
Sötis jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0