underbar,underbarare,underbarast,peris

Nu ska jag försöka sätta lite krav på mig själv. För att jag vet att jag vill. Annars skulle jag inte gå runt och tänka på att blogga dagligen. Så nu bestämmer jag att jag minst ska skriva tre gånger i veckan...
Jag kom hem från en väldigt rolig träning. Ni vet när man får skratt-attacker vid tillfällen då man absolut inte ska få det. Det är typiskt. Ja just sådan fick jag idag när vår kära Madeleine gör ett tönt räddning i målet. Det gick inte att sluta garva. Så fort jag kollade på henne föll jag i skratt... Humm inte bra!
När väl träningen var slut ser jag att jag fått ett sms av min wonderfula moder. 'skynda dig hem, skorna har kommit och så väntar det en kanelbulle på dig'. Ja ungefär så. Hon är go hon!
Så idag har jag proppat i mig tre bakverk. inte bra för kroppisch Matilda.
Back to work burkar man väl säga när man ska börja jobba igen, jag har inte börjat än. Men nu så! God natt få readers!

Kommentarer
Postat av: madds

HAHAHA aa du det var verkligen en rolig räddning! men jag tog den ändå! :D hahhaa

Och det roligaste av allt, du är skyldig min e chokladboll i morgon!!

2010-10-04 @ 23:14:27
URL: http://madds.soclog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0