i wish you always will be here with me

Min dag har varit underbar, började med en välbehövlig sovmorgon. När jag kom fram till skolan möttes jag av G den Glada.. Skoldagen rullade på rätt skönt, faktiskt jätte skönt så vipps var klockan runt halv tre och vi slutade. Jag och Per gick för att hälsa på mormor och morfar. Det vart inget Bara-Hälsa-På som de skulle bli utan de blev att vi stannade där upp mot fyra timmar. Det var hur mysigt som helst, vi åt gröt, skplade kort och plockade äpplen. Jag har tänkt på de ett tag och idag så frågade jag mormor om det var okej att jag kanske tar och sover hos dem runt en gång i veckan eller nåt, och som tur var så vart hon jätte glad att jag frågade och ville gärna att jag skulle det. Så nu får vi väl bara se om de blir så :D
Idag har jag inte ätit godis på SEX dagar, jag sa till och med 'nej tack' till mormors godis. JIISSSEEES!


Kommentarer
Postat av: madds

Så sjukt bra låt! :O

2010-09-08 @ 07:12:49
URL: http://madds.soclog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0